چیزی را نخواهید که باورش سخت باشد!

«باور یک اکسیژن ابدی است که زندگی و قدرت می‌بخشد و نیروی لازم برای فکر کردن را برمی‌انگیزد.»
این را من نمی‌‌گویم، ناپلئون هیل در کتاب کلاسیکش «بیندیشید و ثروتمند شوید» می‌گوید.
اینکه بخواهیم کسب و کارمان رونق بگیرد و مشتریان محتوامحوری پیدا کنیم یک چیز است اما اعتقاد و باور به توانمندی‌ در نوشتن از کسب‌وکار و تولیدمحتوا چیز دیگر است.
تلاش برای تبدیل شدن به یک منبع اطلاعاتی در صنعت خود می‌تواند رویای کسب برند کاری‌تان را محقق کند اگر دست به نوشتن ببرید و محتوا خلق کنید.
نوشتن از فضای کسب‌و‌کارتان و خلق محتوا می‌تواند شما را به یک پیشتاز اطلاعاتی در حوزه‌ی کاری تبدیل کند.
پیشتاز شدن در تولید محتوا نیازمند باور کردن سه فاکتور اصلی است:
زمان
انرژی
ماندگاری
باور کنید برای ماندگاری در ذهن مشتریان محتوامحورتان نیازمند زمان، انرژی و تداوم در خلق محتوایی هستید که بدون نوشتن به کسب‌و‌کارتان معنایی نمی‌دهد.
محتوایی تولید کنید که قبل از تولید باورش کرده‌اید.