هفت‌خوان رستم هم اینترنتی شد

به گذشته که نگاه می‌کنم، می‌بینم منتشر کردن یک خط کلمه از هفت‌خوان رستم هم طاقت‌فرسا‌تر بود
از مجوز چاپ گرفته تا انتشارات و هماهنگی‌های قبل و بعدش!
اما این روزها برای نشر محتوای تولیدی نیاز به گذر از هیچ خوانی نیست.
محتوای تولیدی ما در کمتر از ۵ دقیقه ( یا شاید ثانیه) منتشر می‌شود.

نه فقط سرعت نشر که حتی سلیقه‌ی مخاطب نیز نسبت به ارائه‌ی این محتوا تغییر کرده‌است.
چراکه این روزها بیش از نیمی از وقت مخاطب، به مشاهده‌ی محتوا در فضای آنلاین می‌گذرد.
این یعنی مقالات برای یک کسب‌و‌کار جای تبلیغات را پر‌کرده‌اند
با ورورد اینترنت به فضای رسانه‌ای، بستری جدید برای نشر محتوا شکل گرفته‌است.
محتوای تولیدی‌ ما، برای جذب مخاطب نه نیازی به مجله و روزنامه دارد نه نیازی به دکه‌ی روزنامه‌فروشی، بلکه نیاز به خلاقیت محتوایی در بستر اینترنت دارد.
از کودک ۴ ساله تا کهنسال ۹۰ ساله را یک مستطیل ۷ در ۲۰ جذب خودش کرده‌است.
هر مخاطبی برای بهتر کردن روند زندگی‌اش به راحتی در کمترین زمان ممکن به محتوای رایگان شما دسترسی خواهد‌داشت.
کافی است دست به نوشتن ببرید و از کسب‌و کارتان داستان تازه‌ای خلق کنید.
سوخت رسانه‌ی شما در این بستر نوشتن است.
با نوشتن محتوای تازه‌ای خلق می‌کنید.
هر محتوا یک تبلیغ است
و هر تبلیغ یک مشتری
فرقی نمی‌کند چه کسب‌وکاری در چه نوع صنعتی دارید،کافی است با نوشتن وارد مسیر محتوا شوید و پیام خود را با خلق داستانی از کسب‌و‌کارتان در کمتر از چند ثانیه به دست مخاطب برسانید.

مشتری خودش از راه می‌رسد!